.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اوراق وقف خیران برای ساخت چه بیمارستانی هزینه می‌شود؟

بیمارستان تخصصی سرطان در زمینی به مساحت 11 هزار مترمربع با هشتاد هزار مترمربع زیربنا در 4 طبقه احداث می‌شود که بدین منظور 100 میلیارد تومان اوراق وقف در سراسر کشور عرضه شده است.
          
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامورخیریه ، بیمارستان تخصصی سرطان با ظرفیت 500 تختخواب در زمین موقوفه روحانی‌نژاد (‌ که با نیت احداث بیمارستان وقف شده است ) به مساحت 11 هزار مترمربع احداث خواهد شد.

بر اساس این گزارش، طراحی و اجرای فاز اول به مدت 3 سال پیش‌‌بینی شده است که در فاز اول بیمارستان، با 224 تختخواب به بهره‌برداری خواهد رسید.

همچنین در این بیمارستان تخصصی، بخش‌هایی مانند اورژانس، بخش جراحی سرطان، بخش داخلی، واحدهای پاراکلینیک (رادیوتراپی و ...)، واحدهای کلینیک (رادیوتراپی و آزمایشگاه و ...) مراقبت‌های ویژه، بخش تسکین، بخش بستری، بخش آموزشی، فضاهای اداری، پشتیبانی و پارکینگ جانمایی شده است.

این گزارش می افزاید: زمین بیمارستان پشت پارک سه دختران واقع شده و قرار بر این است تا این بیمارستان با 80 هزار مترمربع زیربنا در 4 طبقه احداث شود که از نظر سهولت دسترسی به بزرگراه، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و وسایل حمل و نقل عمومی مکان مناسبی است.

در حال حاضر مجوز دیوار کشی و حصارکشی این محدوده 11 هزار مترمربعی صادرشده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.